2021. március 20., szombat

KACSAHÁJ

Amit csak lehet magam készítem a családom részére... Így nem nagyon szoktam venni kész terméket.

Így tettem volna most is, de( sajnos)  nénik és  bácsik nem árulnak kacsahájat. Amit viszont meg is értek. Ha már egyszer felneveli a szárnyast, akkor legyen neki saját készítésű zsírja is.

Ezért most egy hentesboltban vásároltam meg. Mivel nem tudtam előre milyen lesz, csak egy kg-ot kértem.

Ezt a mennyiséget sütöttem ki. Nagy meglepetésemre majd egy liter zsír és tíz dekagramm tepertőm lett. 

Lehet, hogy legközelebb is itt vásárolok? De még mindig keresem azt a nénit vagy bácsit aki árul kacsahájat. 

 



Jó étvágyat!!


~~~Erika~~~


 



2 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszta és a házilag elkészítettnek nincs is párja! Váljon egészségetekre!

Erika írta...

Köszönöm szépen Évike!