2016. július 1., péntek

TÚRÓS POGÁCSA ~ LAKTÓZ - ÉS TOJÁSMENTES

Volt egy kis maradék túró, abból készítettem. Mivel nem sok az egész, így kisebb átmérőjű pohár segítségével szaggattam ki a pogácsákat. 



Hozzávalók: 
  • 11 dkg laktózmentes túró
  • 11 dkg liszt
  • 7 dkg Liga
  • 2 dkg házi zsír
  • 1/2 cs. foszfátmentes sütőpor
  • 1/2 kk. só
  • magok a tetejére 

Lisztet a sütőporral elkevertem,  és elmorzsoltam benne a kétféle zsiradékot. Hozzáadtam a sót és a túrót, majd összegyúrtam. Egy lágyabb tésztát kaptam, melyet betettem a hűtőbe egy éjszakára.
Másnap kinyújtottam 0.5 cm-es vastagságúra és egy pohár segítségével kiszaggattam a pogácsákat. 
Tetejét megkentem hideg vízzel és tökmaggal díszítettem. Sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem, és 180 fokra előmelegített sütőben pirosra sütöttem. Frissen a legfinomabb. :) 



Jó étvágyat!!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: