2013. május 19., vasárnap

KAPROS JUHTÚRÓVAL TÖLTÖTT CSIRKEMELL

Ez az étel a kedvenc lányom kedvence. :)
Régebben mikor ment a tv-ben a a Vacsoracsata, akkor az egyik adásban  Csollány Szilveszter ezzel várta a vendégeit. Nagyon megtetszett akkor, kipróbáltam és azóta időként elkészítem.


Páchoz: fokhagyma, joghurt
Töltetlék: juhtúró, zsemle, tojás, fehérbors, kapor


Előző este fokhagymában és a joghurtban pácoljuk be a hússzeleteket.
Juhtúrót keverjük össze a tojással (én csak a tojássárgáját használom), borssal, kaporral és a vízben áztatott zsemlével, majd töltsük meg a hússzeleteket. Ha mindez megvan akkor tekerjük be baconszalonnával, locsoljuk meg egy kis olajjal és 180 fokon süssük meg. 


Mivel baconszalonna nem volt itthon, így kolozsvári szalonnával tűzdeltem körben. A megmaradt tölteléket a tekercsek tetejére raktam, melyet még egy szelet füstölt szalonnával fedtem le. :)) Teljes a kalóriabevitel. 
Köretként rizst pároltam reszelt sárgarépával és csemege kukoricával.


Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: