2013. július 11., csütörtök

BOLOGNAI MAKARÓNI :)

Nagyon szeretjük a tésztás ételeket (is). Szinte bármilyen formában jöhet(ne). :)
Az egyik legegyszerűbb étel, ha valamilyen húsos szósszal készítjük el. Természetesen leehet kapni mindenféle előregyártott üveges készételeket amiket csak meg kell melegíteni, de ha mi magunk készítjük el, az mégis csak jobb. Mert tudjuk mit teszünk bele. És még fő a tészta addig a szósz is elkészül.




Hozzávalók: 

  • 25 dkg darált hús - én most csak sertéshúst használtam
  • 1 doboz hámozott paradicsom
  • 1 nagyobb fej vöröshagyma
  • olivaolaj
  • 2 gerezd fokhagyma
  • oreganó
  • kakukkfű
  • bors
  • tojás nélküli tészta - pl. makaróni 
  • reszelt sajt



 A húst az aprítógépen összevágtam. A hagymát felkockáztam, majd kevés olajon megfonnyasztottam. Hozzáadtam a darált húst, és fehéredésig lesütöttem. Ekkor ráöntöttem a hámozott paradicsomot, ízesítettem sóval, borssal és oregánóval.. Puhára pároltam. Mikor majdnem kész, akkor az összezúzott fokhagymával és kakukkfűvel ízesítettem még.
Főtt tésztával és reszelt sajttal tálaltam. De parmezán sajttal a legfinomabb.




Így dolgozik az aprítógépem. :)



Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: