2014. május 10., szombat

BABGULYÁS


Nagyon rég készítettem már. Nem is tudom miért... De most eszünkbe jutott és főztem egy kisebb mennyiséget. Igaz mire készen lett, akkor jutott az eszembe :), hogy kint a szabadban is elkészíthettük volna bográcsban, mert nagyon jó idő lett volna ránk. Majd legközelebb. :))



Hozzávalók: 
  • 60 dkg sertéscomb
  • 30 dkg bab ( nekem volt még  fejtős babom a fagyasztómban, ezt használtam fel)
  • 2 db nagyobb fej vöröshagyma
  • 4-5 közepes burgonya 
  • 1 db Tv paprika
  • 1 db paradicsom
  • 1 cs. vegyes zöldség
  • olaj
  • 1 fej fokhagyma
  • bors
  • zöldség zöldje



 Az olajon megpirítottam az apróra vágott vöröshagymát. Lehúztam a tűzről és hozzákevertem a fűszerpaprikát. Visszatettem a tűzre és a megmosott, felkockázott sertéscombot fehéredésig pirítom. 
Majd felöntöm vízzel, hozzáadom a babot és együtt főzöm tovább. Közben a zöldségeket megtisztítom, felkockázom és hozzátettem a leveshez. Ízesítem Tv paprikával, paradicsommal, sóval, borssal...
Mikor majdnem megfőtt beleteszem a felkockázott burgonyát és a zúzott fokhagymát, és készre főzöm. Mielőtt levenném a tűzről akkor teszem bele a zöldség zöldet.



Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: