2016. november 29., kedd

FŰSZERES NARANCSOS - ALMADZSEM II.

Az előző dzsemhez hasonlóan készült ez is, csak a fűszerezést változtattam meg.
Egy pici mézeskalács fűszerkeverékkel ízesítettem a karácsonyi reggelikhez. ☺




Hozzávalók: 


Az előkészített gyümölcsöket egy edénybe tettem és feltettem főzni. Mikor már meleg volt botmixerrel pürésítettem őket, és állandó kevergetés mellett felforraltam. 
Ekkor beletettem a cukorral, a  mézeskalács fűszerkeverékkel elkevert dzsemfixet és folyamatos kevergetés mellett még 2-3 percig főztem. 
Mikor kész volt lehúztam a tűzről és az előkészített üvegekbe töltöttem. Jól lezártam és 5 percre fejre állítottam őket. 

Megjegyzés: a cukor mennyisége függ a narancstól is. Ha savanykásnak érezzük a narancsot, akkor tehetünk bele több cukrot is. 




Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

2 megjegyzés:

Ani írta...

Ajándéknak is jó. Játék van nálam. Várlak szeretettel:
http://korsocska.blogspot.hu/2016/12/21-szakacsmustra-kiiras.html

Erika írta...

Köszönöm szépen a lehetőséget!