2014. február 3., hétfő

ISMERJÜK MEG EGYMÁST - JÁTÉK





Kedves játékra hívott meg Ditti. A játék lényege, hogy ismerjük meg  egymást  jobban. :)

Szabályok
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.


Akik személyesen is ismernek tudják, hogy nem nagyon szeretek magamról írni. Helyettem  a képek beszélnek, általában. :)

Hét dolog, amit tudni lehet rólam:

  1. 42 éves vagyok. Az első szakmám  női-ruhakészítő.
  2. Ezáltal gyűjtöm  a szakmai - szabásminta- és a kreatív újságokat
  3. Imádom a romantikus filmeket, vígjátékokat.
  4. Szeretem az édességet :)), de leginkább a jó minőségű vanília fagyaltot
  5. A reggeleket általában egy nagy kávéval indítom. De ezen muszáj leszek/vagyok változtatni. 
  6. Férjemmel és a lányommal  alkotunk egy családot. Kedvenc lányunk egyetemista, akire nagyon büszkék vagyunk. Férjem olaszo-ban dolgozik.
  7. Ha tehetjük akkor sokat kirándulunk, járjuk a természetet és különböző kiállításokra utazunk. 

 Ahogy olvastam az ismerős blogokat, úgy vettem észre, hogy már szinte mindenki megkapta ezt a díjat. Ezúttal megszakítom a sort. De ennek ellenére szeretném elküldeni mindazoknak akik olvassák a blogomat és még nem kaptak ilyen felkérését. Vegyétek, vigyétek és süssetek - főzzetek magatok és családotok örömére


Ditti,  nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám,  olvasod is a blogomat, és időt nem sajnálva még írsz is nekem. :))


~~~Erika~~~

2 megjegyzés:

Ditti írta...

De jó volt olvasni rólad kicsit! :) Köszönöm, hogy jöttél játszani! :)

Erika írta...

Én köszönöm a lehetőséget! :)