2013. március 13., szerda

BAKONYI CSIRKECOMB NOKEDLIVEL

Nagyon szeretjük a csirkéből és a főleg főhúsokból készült ételeket. Csak az a lényeg, hogy sütve legyen. :))
Mártinál megláttam, ezt a főételt, és eszembe jutott, hogy milyen rég készítettem én is. Így egy pár napra megoldódott megint az ebédünk. :))




Hozzávalók:
  • 5 db csirkecomb kicsontozva
  • 30 dkg gomba
  • 1 nagyobb fej vöröshagyma
  • 1 db zöldpaprika
  • 3-4 ek kész lecsó (én fagyasztott lecsót használtam)
  • olaj a sütéshez
  • bors
  • paprika
  • laktózmentes tejföl   
Nokedli:
  • 4 db tojássárgája
  • 1/2 kg liszt
  • hideg víz

Nokedli hozzávalóit összekevertem annyi vízzel, hogy keményebb tésztát kapjak, majd forró, sós vízben kiszaggattam. És mikor feljönnek a víz tetejére leszűröm.

Az olajban üvegesre pirítottam az apróra vágott hagymát. A tűzről lehúzva beletettem a pirospaprikát és a felkockázott csirkecombokat. Ízesítettem sóval, borssal, majd egy csepp vizet öntöttem hozzá és lefedve pároltam. Mikor majdnem kész hozzáadtam a feldarabolt gombát és a kész lecsót is.  Ízesítettem pár db karikákra vágott zöld paprikával is. Mikor megfőtt minden egy pohár tejföllel behabartam. Ha valaki sűrűbb zaftot szeretne, tehet a habarásba 1-2 tk lisztet is.
Kifőtt nokedlivel tálaltam.


Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

3 megjegyzés:

Éva írta...

Ó ez nagyon guszta, de szívesen belekanalaznék most!

Márti írta...

Ugye,hogy ugye? örülök, hogy hozzájárultam a finom ebédhez :)

Unknown írta...

Köszönöm Évike!!

Márti: ezért is jó böngészni másoknál. Előjönnek az ötletek és a finomságok. :))