2016. február 23., kedd

CSÖRÖGEFÁNK - LAKTÓZMENTES




Hozzávalók: 

  • 35 dkg liszt
  • 1/2 mk. só
  • 2 dl laktózmentes tejföl
  • 3 db tojás sárgája
A sütéshez:
  • olaj
Szóráshoz:
  • porcukor
A hozzávalókból kemény tésztát gyúrtam, és fél óráig a hűtőben pihentettem.
Ezután vékonyra nyújtottam (amennyire csak lehetett) és derelyevágó segítségével kb. 5x7 cm oldalú téglalapokra vágtam.
Mindegyik közepére nyílást vágtam a rövidebb oldallal párhuzamosan, és ezen áthúztam a tészta sarkát.
Olajat felforrósítottam, majd beltettem a fánkokat, egyszerre nem túl sokat, hogy az olaj ne nagyon hűljön le. Majd  ropogósra, aranysárgára  sütöttem őket. Fedőt én használtam sütés közben.
Mikor megsült, papírtörlőre szedtem, hogy leitassam róla az olajat és még melegen megszórtam őket porcukorral. Plussz ízesítésként, házi baracklekvárral ettük. :)




Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: