2016. március 8., kedd

CSOKOLÁDÉLIKŐR - LAKTÓZMENTES :)

 Ötletet a Kifőztük magazinból vettem, de egy kicsit módosítottam rajta. :)




Hozzávalók: 


  • 10 dkg  min. 70 % -os étcsokoládé
  • 15 dkg cukor
  • 2 db tojás sárgája
  • 2 dl laktózmentes tejszín
  • 3.5 dl laktózmentes tej
  • 2 dl Vodka


  • A tojások sárgáját a cukorral habosra kevertem. A tejet és a tejszínt egy edényben felmelegítettem, és adagonként a tojásos cukorhoz öntöttem.
    Folyamatos kevergetés mellett besűrűsítettem - ez kb. 10-15 perc.
    Hozzáadtam a darabokra tört étcsokit és további kevergetés mellett legalább 5 percig főztem, majd lehúztam a tűzről. Hagytam hűlni, és akkor öntöttem hozzá a vodkát. 

    Üvegbe töltöttem, és fogyasztás előtt hűtőben egy éjszakát érni hagytam.  





    A sütemény Illéskrisz ötlete alapján készült,  
    amit már régebben is sütöttem.


    Jó étvágyat!!
    ~~~Erika~~~

    Nincsenek megjegyzések: