2016. szeptember 13., kedd

PIZZAKRÉM



Hozzávalók: 
  • 1.5 kg paradicsom
  • 4 fej hagyma
  • 1 fej fokhagyma
  • 1 tk. bazsalikom
  • 1 tk. oreganó
  • 2 tk. kakukkfű
  • 2 mk. konyhasó!
  • 5 kisebb babérlevél
A paradicsomokat megmostam, kocsányukat  eltávolítottam, majd feldaraboltam a gyümölcsöket. A vöröshagymát és fokhagymát apró kockára vágtam. 
Lábosba téve, kis lángon folyamatosan kevergetve odatettem főzni, közben a fűszerekkel beízesítettem. 
Mikor elérte a kellő sűrűséget  (kb. 1 óra), akkor a babérleveleket kiszedtem, és a botmixerrel pürésítettem.
Egy szűrő segítségével átpasszíroztam, hogy héjtól és a magoktól megszabaduljak. Visszatettem a tűzre, és tovább főztem, kb még 1/2 órát. 
Még forrón üvegekbe töltöttem, lezártam és pár percre fejre állítottam őket. Száraz dunsztban hagytam őket kihűlni.

Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: