2017. május 20., szombat

MIRINDA SZELET





Hozzávalók: 

- a tésztához: 

  • 7 db tojás
  • 7 ek. porcukor
  • 1 cs. foszfátmentes sütőpor
  • 0.5 dl olaj
  • 5 ek. liszt
  • 1 ek. kakópor

- a töltelékhez: 
  • 1/2 kg túró
  • 8 ek. porcukor
  • 2 cs. bourbon vanília
  • 25 dkg margarin

- a tetejére: 
  • 8 dl Mirinda vagy Fanta
  • 5 ek. cukor
  • 2 cs. vaníliás pudingpor


A tésztához a tojásokat szétválasztottam. A sárgákat habosra kevertem a cukorral, majd hozzáadtam a sütőporral elkevert lisztet, az olajat és a kakaóport. Végül belekevertem a tojások felvert habját is. 
Egy 20x35 cm-es tepsit kibéleltem sütőpapírral, beletettem a tésztát és 180 fokon megsütöttem.

A töltelékhez a margarint kikevertem a kétféle cukorral, majd hozzáadtam az áttört túrót. Robotgép segítségével felhabosítottam a krémet. (Nedves túrót használjunk hozzá, mert a száraz túróból nem lesz habos a krémünk) Majd a kihűlt tészta tetején elsimítottam a túrókrémet. 

Egy kevés Mirindához hozzáadtam a pudingport és a cukrot. Csomómentesre kevertem, és a maradék üdítővel együtt feltettem főzni. Folyamatos kevergetés mellett felfőztem, majd félretettem hűlni. Miután langyosra hűlt a túró tetejére tettem és egyenletesen elkentem. 

Hűvös helyen 1-2 órát állni hagyjuk, majd szeletelhetjük. 






Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: