2014. november 22., szombat

CSOKIS-BANÁNOS KEVERT SÜTEMÉNY - TOJÁS NÉLKÜLI ÉDESSÉG





Hozzávalók a tésztához: 
  • 40 dkg liszt
  • 25 dkg Liga 
  • 20 cukor
  • 3 db érett banán
  • 1 tk sütőpor
  • 10 dkg étcsoki
  • 2 dl szójatej
  • 3 ek ecet
Csokimázhoz: 
  • 15 dkg étcsoki
  • 1 tk olaj



 Puha vajat a cukorral kikevertem és hozzáadtam a villával szétnyomkodott érett banánokat. Lisztet a sütőporral összekevertem, majd a banános masszához adtam. Hozzáöntöttem a tejet és a csokidarabokkal együtt elkevertem a tésztát. A csokit előzőleg aprítógéppel összetörtem. Majd végül beleöntöttem az ecetet is, és ezzel együtt még egyszer összekevertem a tésztát. 
Elővettem egy 27x27 cm-es sütőformát, kivajaztam-kiliszteztem és elsimítottam benne a tésztát. Előmelegített sütőben tűpróbáig sütöttem. 
A csokimázhoz vízgőz fölött megolvasztottam a darabokra tört csokit, hozzákevertem az olajat, és a kihűlt sütemény tetején elsimítottam.


Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: