2016. május 22., vasárnap

CITROMOS SZELET - LAKTÓZMENTESEN




Hozzávalók a tésztához: 
Krémhez:

A tészta hozzávalóit összegyúrtam annyi tejföllel, hogy egy keményebb tészta legyen, majd négy részre osztottam. Kb. 20x30 cm-es lappá nyújtottam , majd külön-külön egy tepsi hátán 160 fokon  megsütöttem őket. 10 perc alatt szépen megsülnek. 
 
Krémhez a pudingport felfőztem a 15 dkg cukorral és a tejjel, majd hagytam hűlni. 
A Ligát kikevertem a porcukorral, beletettem a citrom levét és a reszelt héját és összekevertem a kihűlt pudinggal. 

Az alsó lapot megkentem baracklekvárral. Erre tettem a második lapot, rásimítottam a citromos krémet, ráhelyeztem a harmadik lapot melyet megkentem szintén baracklekvárral, és befedtem a negyedik lappal. Megszórtam porcukorral,és egy éjszakát hagytam pihenni, ezalatt szépen megpuhultak a lapok. 


Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: