2013. január 17., csütörtök

JOGHURT KARAMELLÁS BANÁNNAL

Juditkánál láttam meg ezt joghurtot, és annyira megtetszett, hogy nekem is ki kellett próbálni. 
Amióta olvastam nála, már egy párszor el is készítettem, de nem csak reggelire. A nap bármely szakaszában megtudnám enni mert tényleg nagyon finom, és laktató is.Igaz a én a hozzávalókon változtattam egy kicsit.





Hozzávalók:
  • 1 nagy pohár laktózmentes joghurt
  • 1 db banán
  • 4 ek barnacukor
  • 1 ek vaj
  • aprított dió
 A továbbiakban már úgy készítettem ahogy Juditkánál olvastam:  Előző este egy edényre sűrű lyukú szitát helyeztem, majd beleöntöttem a joghurtot, lefedve a hűtőszekrénybe tettem, hogy jól lecsöpögjön a savó.
Reggelre egy nagyon sűrű, krémes görög joghurtot kaptam.
A banánt karikákra vágtam, a cukrot megkaramellizáltam a vajjal és rétegezve poharakba töltöttem. Tetejére: banánt, karamellt és durvára vágott diót tettem.


Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: