2013. június 17., hétfő

JÁTÉK!! - AZAZ VÁLASZOK DITTI SZÜLINAPI JÁTÉKÁRA :)

Egyik blogtársam, Ditti nem olyan rég ünnepelte az 1. blogszülinapját.  És ez alkalomból egy játékot hirdetett, melyre én is jelentkeztem, mert nagyon szeretem az édességet. :))
 Viszont nem ez a lényeg! :) Hanem, hogy  3 "egyszerű" kérdésre feleljek.
  1.  Mi az az 5 különleges konyhai segédeszköz, ami nélkül ma már nem tudod elképzelni a konyhádat?
  2. Volt-e olyan konyhai kütyü, amit teljesen feleslegesen vetettetek meg,mert abszolút nem használjátok?
  3. Mi az a 3 konyhai munka, amit nagyon, de nagyon nem szerettek csinálni?



A válaszaim:
  1. - Elsősorban a robotgépem az ami nélkül nem tudok létezni. Ezzel készítem a habokat. Ezzel állítom össze a tésztát. És ami a legfontosabb, ezzel a géppel dagasztok is.  
       
         - A botturmix. Sokszor használom. Ezzel pürésítek szinte mindent. A krémlevesekhez pedig                nélkülözhetetlen a számomra. 
    

         - Az aprítógépem. A lányom kisebb korában nem nagyon ette meg a zöldségeket a levesből. Kitaláltam, hogy akkor veszek egy gépet, ami kisebb darabokra vágja, mint ahogy én vágom a késsel. Így már elkerülhetetlen volt az, hogy a tányér szélére ki legyenek "pakolva" a "nem szeretem" levesbe valók. És ezt a gépet a mai napig használom. Ezzel aprítok mindent. Ezzel darálom a mákot, a cukrot.... és minden mást. Kivan rendesen használva.





        -  Pár éve vettem a fagyigépet. És nem bántam meg.  Igaz alig több, mint  1L, de akkor is szeretem. Nagyon jó fagyikat készítünk vele. Csak a nyáron "dolgozik", de így is jó, hogy van.


        -  Szendvicssütő: ez csak egy egyszerű, olcsó gép. De télen nagyon sokat üzemel. Imádjuk a melegszendvicset, jó meleg teával. :))



    2.  - Odáig voltam a HOT-PLATE sütőért. Még végül anyukám vagy 3 éve megvette nekünk karácsonyra. Rakott krumplit akartam benne készíteni, de a félidőben ki kellett venni, mert odaégett volna. Azóta sem próbáltam benne sütni. Pedig már egy párszor eldöntöttem, hogy majd most... sütök benne valami finomat. Inkább elő sem veszem. Viszont már sok helyen olvastam, hogy nekik mennyire bevált.



   3.  - Mosatlan edényeket "gyártani". Pedig a különböző kütyük együttes használatakor nem győzök mosogatni. Meg úgy, hogy sokszor nem tudom miért van mindig mosatlan edény a mosogatóban. :)

       -  Csirkét tisztítani és felbontani.

       - Zöldségféléket panírozni. Enni viszont nagyon szeretem. :))  De a zöldségfélék panírozása nálam olyan haladatlan munka. Viszont ha rántott húsnak valót kell panírozni, azt jobban szeretem. Szívesen csinálom.


Nagy vonalakban ezt jutott az eszembe. Szeretek háztartási gépekkel dolgozni, mert ügyesen megvan vele minden. Viszont sokat kell pakolni is utánuk.


Ditti köszönöm szépen a lehetőséget!!


~~~Erika~~~

2 megjegyzés:

Ditti írta...

Köszönöm, hogy játszol! A botmixer nekem is az egyik leghasznosabb konyhai eszközöm! :) A hot plate pedig olyan jól néz ki a reklámban, nekem sokan dicsérték már, de sok helyet foglal, így nem vettem. Lehet, hogy nem is baj, ezek szerint! :)

Unknown írta...

Ditti, én köszönöm a lehetőséget.

A Hot Plate-t még nem adtam fel. Csak valahogy nem esik jó elővenni. De egyszer úgyis rászánom az időt, h megtanuljak benne sütni. :)
Tényleg nagy helyet foglal, viszont a gáztűzhely lezárt tetejére raktam akkor, és az nekem pont jó lenne mindig. :))