2014. június 4., szerda

CSŐBEN SÜLT SPAGETTI BORSÓVAL ÉS SONKÁVAL - LAKTÓZMENTES




Hozzávalók: 
  • 40 dkg tojás nélküli spagetti
  • 30 dkg sonka
  • 30 dkg zöldborsó
  • 2 csokor újhagyma
  • 5 dl laktózmentes főzőtejszín 
  • 20 dkg mascarpone
  • olaj
  • bors
  • 3 db tojássárgája
  • 20 dkg pannónia sajt


A borsót és a spagettit külön-külön sós vízben megfőztem, majd leszűrtem. 
Az újhagymát vékonyan felkarikáztam és egy kevés olajon megdinszteltem, hozzáadtam a főtt borsót és a felkockázott sonkát. 
Belekevertem a tejszínt és a mascarponét, sóztam, borsoztam, felvert tojássárgáját hozzákeverem. 
A tésztával jól összeforgattam és kivajazott jénaiedénybe töltöttem. Tetejét reszelt sajttal és szárított bazsalikommal (nem volt friss bazsalikom levelem) megszórtam és közepesen előmelegített sütőben készre sütöttem.



Megjegyzés: mivel a lányom nem eheti a mascarponét, így laktózmentes joghurtból készítettem el ez a sajtot. 2-3 doboz joghurtot gézen keresztül lecsöpögtettem kb. 2 napig. Ez idő alatt a hűtőben tárolom.  És az így nyert sajtot bármire felhasználhatjuk, akár édesen akár sósan.

Forrás: Nők lapja konyhája 2014/05
Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: