2015. szeptember 2., szerda

SZEZÁMMAGOS-KÍNAI CSIRKE

Aki szereti a kínai ételt annak bátran ajánlom ezt a szezámmagos csirkét. 
Nagyon finom és sokkal puhább a hús, mint amit árulnak. :)
Az ötletet innen vettem, de egy picit változtattam rajta. 




Hozzávalók: 
  • 50 dkg csirkemellfilé

  • A bundázáshoz: 
    • 10 dkg liszt
    • 1 db tojás sárgája
    • 1 kk. olívaolaj 
    • 1/2 cs. sütőpor
    • 1 kk. só
    • 1-1,5 dl víz
    A mázhoz: 
    • 4 ek. ecet
    • 4 ek. méz
    • 5 ek. ketchup
    • 3 ek. szezámmag
    A sütéshez: 
    • olaj
    A máz hozzávalóit összekevertem, felmelegítettem és pár percig forraltam, majd félretettem. 

    A bunda hozzávalóit is összekevertem. A vizet apránként adagoltam hozzá, hogy ne legyen folyós. A palacsintatésztánál sűrűbb masszát kevertem. A felkockázott húst a bundába mártottam, és forró olajban kisebb adagokban kisütöttem. Közben a tojásos massza sűrűsödne, akkor egy pici vízzel hígítottam még. 
    Papírtörlőre szedtem, kicsit lecsöpögtettem , majd a mázban megforgattam. 
    Kukoricás, párolt rizzsel tálaltam. 


    Jó étvágyat!!

    ~~~Erika~~~

    Nincsenek megjegyzések: