2015. szeptember 6., vasárnap

KEBAB KUSZKUSSZAL - TOJÁSMENTES





Hozzávalók: 

- a körethez: 
  • 15 dkg kuszkusz
  • 3 dl húsleves (lehet kockából is)
  • 20 dkg zöldborsó
  • 1 fej hagyma
  • 1 db piros húsú kaliforniai - vagy kápia paprika
  • 2 ek olívaolaj
  • paradicsom
-  a húsrudakhoz: 
  • 1 kisebb fej vöröshagyma
  • 1 ek olívaolaj
  • 25 dkg darált hús
  • 1 ek. sűrített paradicsom
  • erős/csemege paprikakrém
A kuszkuszt egy tálba teszem, a levest felforraltam és ráöntöttem. A kuszkuszt jól lefedtem és 30 percig pihentettem. 
A borsót kevés, enyhén sós vízben megpároltam. Hagymát és a paprikát apró kockára vágtam. 
A kuszkuszt villával összekevertem, hozzáadtam a zöldségeket és a 2 evőkanál olajat, majd összeforgattam. 

A húsrudakhoz a vöröshagymát finomra vágtam és kevés olajon megdinszteltem. 
A darált húst összedolgoztam a paradicsommal, a hagymával , sóval-borssal, paprikakrémmel ízesítettem. 
Masszából ujjnyi rudakat formáztam és kevés olajon minkét oldalukat megsütöttem. 
Körettel és paradicsommal tálaltam. 

Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: