2013. február 28., csütörtök

KAKAÓS MIKRÓS SÜTI

Bevallom őszintén, hogy ez a sütemény nem tartozik a kedvenceim közé. Nem az íze miatt, hanem egyszerűen azért mert mikróban készül. És én ettől idegenkedem. A mikrót csak melegítésre használom, ha nagyon muszáj. De mit csináljon az ember, ha valami nagyon gyors édességre vágyik. :)) Akkor maradok ennél a változatnál, mert úgy is csak egyszemélyes adagról van szó.



Hozzávalók: 
  • 2 ek. liszt
  • 1 1/2 ek. barnacukor
  • 1 db tojás
  • 2 ek. kakaópor
  • 1/4 kk. sütőpor
  • 2 ek. olaj
  • 3 ek. tej
A tészta hozzávalóit kikeverjük kézi habverővel vagy aki ügyesebben akar végezni vele akkor a gépi habverőt használja. Én egy 9 cm-es átmérőjű formába öntöttem a tésztát, és 700 Watton 3 percre betettem a mikróba. Aki  lágyabban szereti akkor kevesebb idő is elég.
Házi készítésű baracklekvárral ettem. :))



Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: